  • Data: 2015-05-28 12:46:59
    Temat: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl...
    > OIDP to był LUK albo LUCAS

    Kiedyś były to dobre firmy, ale teraz to nie wiadomo kto rzeczywiście
    produkuje części, a kto tylko nakleja swoje loga.

    > Auto jest made in Turkey ale nie miało żadnych przygód a fiatowska
    > kontrola jakości wypuściła. W każdym razie jak dla mnie to ostatni fiat,
    > jakiego kupiłem.

    Kontrola jakości w fabryce - ha, ha! Liczy się wykonanie planu, a nie
    jakość! Zresztą, jak skręcili silnik ze skrzynią, to nie mogli sprawdzić czy
    w środku wszystko pasuje co do ułamka milimetra.
    Już kiedyś chyba Ci odpisywałem, że u mnie w Stilo też koło dwumasowe
    podobno ma ogromny luz, ale od zakupu samochodu nie pojawiły się żadne nowe
    odgłosu. Teraz mam 180 000 km przebiegu.
    Stuki w przeniesieniu napędu słyszałem od początku, lecz serwis na gwarancji
    nic nie stwierdził. Mam teorię spiskową, że dwumasa była uszkodzona juz
    fabrycznie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba