eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą › Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer03.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
    <5566c9c6$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Date: Thu, 28 May 2015 12:46:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150527-1, 27.05.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1432809928 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2194 89.72.242.154:2372
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3718814462
    X-Received-Bytes: 2575
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563154
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2015-05-28 o 09:56, yabba pisze:
    >> Jakiej marki założyłeś dwumasę przy pierwszej wymianie?
    > OIDP to był LUK albo LUCAS

    Kiedyś były to dobre firmy, ale teraz to nie wiadomo kto rzeczywiście
    produkuje części, a kto tylko nakleja swoje loga.

    >>
    >> Jak tak szybko niszczy sie dwumasa, to może wał korbowy i wałek skrzyni
    >> nie są współosiowe albo jakoś skrzywione?
    > Auto jest made in Turkey ale nie miało żadnych przygód a fiatowska
    > kontrola jakości wypuściła. W każdym razie jak dla mnie to ostatni fiat,
    > jakiego kupiłem.


    Kontrola jakości w fabryce - ha, ha! Liczy się wykonanie planu, a nie
    jakość! Zresztą, jak skręcili silnik ze skrzynią, to nie mogli sprawdzić czy
    w środku wszystko pasuje co do ułamka milimetra.
    Już kiedyś chyba Ci odpisywałem, że u mnie w Stilo też koło dwumasowe
    podobno ma ogromny luz, ale od zakupu samochodu nie pojawiły się żadne nowe
    odgłosu. Teraz mam 180 000 km przebiegu.
    Stuki w przeniesieniu napędu słyszałem od początku, lecz serwis na gwarancji
    nic nie stwierdził. Mam teorię spiskową, że dwumasa była uszkodzona juz
    fabrycznie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: