-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
Date: Thu, 28 May 2015 13:00:54 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <mk6sh6$7a3$1@node1.news.atman.pl>
References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
<5566c9c6$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl>
<5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host9317925075.interoswiecim.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1432810854 7491 93.179.250.75 (28 May 2015 11:00:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 May 2015 11:00:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563157
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-28 o 12:46, yabba pisze:
> Stuki w przeniesieniu napędu słyszałem od początku, lecz serwis na
> gwarancji nic nie stwierdził. Mam teorię spiskową, że dwumasa była
> uszkodzona juz fabrycznie. :)
Ja też mam taką teorię spiskową, że na gwarancji robimy tylko to, do
czego zmusi nas klient. Moje doblo było w serwisie fiata w Tychach dwa
miesiące przed końcem gwarancji i zgłaszałem, że bieg wsteczny zgrzyta i
że trochę szarpie. Ustalili jako przyczynę tego stanu rzeczy podwinięty
dywanik gumowy pod pedałem sprzęgła (a ja głupi wuj dałem sobie ten kit
wcisnąć). Potem, jak padła dwumasa, to wyszło, że i tarcza sprzęgła jest
też jest do wymiany, ale było już po gwarancji. Mam nawet korespodnedcję
z nimi w tej sprawie, bo chciałem uznania mojego zgłoszenia, jak jeszcze
gwarancja była.
Dostałem propozycję 50% rabatu na robociznę, co dawało koszt naprawy ok.
3500. (w roku 2010).
Jak ktoś ma problemy z podwiniętym dywanikiem to polecam serwis Auto Hit
Tychy ;-)
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=