  • Data: 2020-04-25 21:36:57
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw zaproponowali jakiś droższy zamiennik, aż dziś dosłali MobileLite Plus.
    Fw rev. 003 (cokolwiek by to miało znaczyć).
    Komputer wykrywa czytnik ;-)
    Druga dobra wiadomość taka, że Plus rzeczywiście szybko czyta kartę UHS-II (u mnie
    Lexar SDXC 1667x): zależnie od programu
    testującego: Read = 116 MB/s - 130 MB/s (aczkolwiek wg karty powinno być do 250
    MB/s), Write = 52 MB/s - 63 MB/s.
    Dla porównania najlepszy wynik karty SDXC w innym czytniku USB 3.0 UHS-I: Read = 72
    MB/s, Write = 54 MB/s (a najlepszy wynik
    pendrajwa USB 3.0: Read 128 MB/s, Write 60 MB/s).

    Czyli czas przegrywania zdjęć z karty pamięci aparatu na komp powinien skrócić się do
    połowę.

    Ekonomicznie dla fotografa-amatora to się nie opłaca (zakup droższych kart UHS-II,
    zakup czytnika UHS-II), bo ile gigabajtów zdjęć
    można w życiu zrzucać z kart na komputer (ciągle mam poniżej terabajta zdjęć na
    serwerze), ale życie składa się też z drobnych
    przyjemności jak również z braku drobnych przykrości, jak czekanie na Godota...

    -----