  • 1. Data: 2011-09-22 11:14:28
    Temat: [DC] Remont ul. Dźwigowej - do kiedy?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Dzień dobry,

    Czy wiadomo kiedy skończy się remont tuneli na ul. Dzwigowej?
    Często muszę jeździeć z Włochów na Bemowo. Normalnie to dość blisko, a teraz to
    mam wrażenie, jakbym objeżdżał jakieś wielkie wirtualne jezioro.

    Ciekawie jest spojerzeć na plan miasta i zdać sobie sprawę, że tkwi w nim wielki
    klin terenów kolejowych, prawie bez żadnych przecinających go dróg (te co są,
    leżę w odlogłości wielu kilometrów od siebie - no a teraz jedna z nich jest od
    wielu tygodni zamknięta).
    Nie wiem kto i kiedy tak zaprojektował tę część Warszawy, brak mi słów. Zresztą
    nie jest to jedyny taki "klin" w tym mieście.

    latet

  • 2. Data: 2011-09-22 13:03:57
    Temat: Re: [DC] Remont ul. Dźwigowej - do kiedy?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Czy wiadomo kiedy skończy się remont tuneli na ul. Dzwigowej?

    Niestety nie wiadomo. Plany były różne ale z lektury artykułów na
    tvnwarszawa chociażby wynika ze na świętego nigdy. Zresztą okolica jest
    "geologicznie niestabilna" - glina, wysoki poziom wód gruntowych, liczne
    sadzawki w okolicy - co w praktyce oznacza że remonty bedą się ciągnąć i
    często powtarzać. Vide tunel na Globusowej.

    > Często muszę jeździeć z Włochów na Bemowo.

    Skąd????

    > Nie wiem kto i kiedy tak zaprojektował tę część Warszawy, brak mi słów.
    > Zresztą nie jest to jedyny taki "klin" w tym mieście.

    Niech zgadnę. Nie pochodzisz z Warszawy.

    > latet

    hk

  • 3. Data: 2011-09-22 13:22:53
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sadzawki w okolicy - co w praktyce oznacza że remonty bedą się ciągnąć i
    > często powtarzać. Vide tunel na Globusowej.

    Do Euro może dadzą radę :)

    Za to mają zacząć remont przz przejazd kolejowy do Połczyńskiej z czego co
    mi wiadomo :)

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 4. Data: 2011-09-22 13:35:59
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Często muszę jeździeć z Włochów na Bemowo. Normalnie to dość blisko, a
    > teraz to mam wrażenie, jakbym objeżdżał jakieś wielkie wirtualne jezioro.

    Też się nie mogę doczekać. Oficjalnie podobno do końca września, choć na CB
    mówią, że to mało pewny termin.

> [...]
    > Nie wiem kto i kiedy tak zaprojektował tę część Warszawy, brak mi słów.
    > Zresztą nie jest to jedyny taki "klin" w tym mieście.

    Pozostaje poczekać na wybudowanie Nowolazurowej chyba. Może pomyślą i zrobią
    wiadukt nad torami, a nie tunel pod.

  • 5. Data: 2011-09-22 13:38:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j5f6gl$ai7$1@inews.gazeta.pl...

    > Też się nie mogę doczekać. Oficjalnie podobno do końca września, choć na
    > CB mówią, że to mało pewny termin.

    Niedaleko odwożę dziecko do przedszkola i na budowie nic się nie dzieje, ja
    nie wierzę w to że skończą to do końca roku nie mówiąc już o Wrześniu.

  • 6. Data: 2011-09-22 14:15:12
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ja nie wierzę w to że skończą to do końca roku nie mówiąc już o Wrześniu.

    Obecnie według wykonawcy trwa przerwa technologiczna - coś tam suszą i to ma
    trwać. Niemniej jednak nie dzieje się tam ic od dłuższego czasu i chodzą
    plotki że to mści się wykonawca (bo poprawia teraz po poprzednich remontach)
    na UM.
    Problem jest taki, że jak to u nas w remont właczona jest kolej, a kolej w
    tych sprawach ma wszystko w dupie i raczej nie pomaga. Wiadukty osiadają,
    pochylaja sie - generalnie się walą - wszystko ze względu na poziom wod i
    niestabilność gruntu. To samo było i jest na Globusowej. Było w Ursusie i
    Brwinowie. Problemy były też przy tunelach koło zachodniego - tam jeszcze
    sprawe komplikują korytarze poniemieckiego obozu przejściowego.
    Rozwiązaniem jest oczywiście S8, ale na dzien dzisiejszy okolica jest
    odcięta od świata. Remont wiaduktu w Ursusie, we Włochach, wiecznie stojace
    Jerozolimskie, korki na jedynym przejeździe kolejowym na Gołąbkach i syf na
    Odolanach blokuja skutecznie Ursus i Wlochy. Nawet przez Piastow i Konotopę
    wydostać sie nie można bo tam A2 budują i korki.
    Szykuje sie już zreszta awantura z burmistrzami (a napewno efekty będą przy
    urnach) ze względu na brak synchronizacji remontów. Autobusy stoją,
    samochody stoją - kolej i skm jako tako jadą - tyle, że dostac sie do nich
    graniczy z cudem nieraz.

    hk

  • 7. Data: 2011-09-22 14:21:25
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

> [...]
    > to ma trwać. Niemniej jednak nie dzieje się tam ic od dłuższego czasu i
    > chodzą plotki że to mści się wykonawca (bo poprawia teraz po

    A to ciekawe po parę dni temu na TVN Warszawa wykonawca mówił że obecnie
    pracują pompy (6 sztuk) które wypomowywują wody gruntowe, tylko pytanie dla
    czego ich nie widać :) może to jakieś pompy wykonane w nanotechnologi :)

    > Autobusy stoją, samochody stoją - kolej i skm jako tako jadą - tyle, że
    > dostac sie do nich graniczy z cudem nieraz.

    Mo to tybka bo i tak z Ursusa jadę pod Piaseczno więc w przeciwną stronę niż
    korki :)

  • 8. Data: 2011-09-22 14:40:48
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > :)

    > Mo to tybka bo i tak z Ursusa jadę pod Piaseczno więc w przeciwną stronę

    Tak tak, cos tam pompuja. Jak pamietam tunel na Globusowej suszyli przez
    pompowanie od 1995 roku do jesieni 1998. I woda zbiera się dalej parę
    poprawek w miedzyczasie tez było.

    Ja z Ursusa wlasnie na pólnoc, ale znam objazd (nie skrot), ktory pozwala mi
    dojechać na Targowek ze starego Ursusa w 1h do 1,10 - niezależnie od
    zakorkowania okolicy.

    hk

  • 9. Data: 2011-09-22 18:24:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-22 11:14, Latet pisze:
    > Dzień dobry,
    >
    > Czy wiadomo kiedy skończy się remont tuneli na ul. Dzwigowej?
    (...)

    Gdzieś kiedyś mi mignęła informacja, że remont ma trwać ca. do listopada
    br. Ale kto by w takie info w dzisiejszych czasach wierzył...
    pwz

  • 10. Data: 2011-09-22 18:58:49
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Za to mają zacząć remont przz przejazd kolejowy do Połczyńskiej z czego co mi
    > wiadomo :)

    A gdzie konkretnie?
    Dzięki,
    latet