eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDaleko jeździsz rano w korkach do pracy? › Re: Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
    Date: Wed, 25 May 2016 11:45:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ni3s7k$ktn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ni2n2r$u0g$1@dont-email.me> <w...@m...org>
    <57456957$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <kt7u6f3su8k4$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1464169524 21431 83.142.198.226 (25 May 2016 09:45:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 May 2016 09:45:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    In-Reply-To: <kt7u6f3su8k4$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582460
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25.05.2016 11:15, Myjk wrote:

    >> 4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy
    >> drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa.
    >
    > Nijak. Ten "autopilot" nie zwalnia kierowcy z konieczności zachowania uwagi
    > i rekacji na sytuacje niespodziewane (w tym odpowiedzialności za kolizje).
    > Jedyne z czego zwalania, to z konieczności ciągłego trzymania łap na
    > kierownicy i nogi na pedałach w celu zwolnienia czy przyśpieszenia.

    Czyli ma to, jeśli chodzi o bezpieczeństwo skutek przeciwny do
    zamierzonego. Cokolwiek byś nie napisał w instrukcji, to człowiek jadący
    na autopilocie, będzie mniej zwracał uwagę na sytuację na drodze i
    będzie miał daleko gorsze czasy reakcji.

    Jednym słowem, żeby to miało sens, to musi być to niezawoden i w pełni
    autonomiczne, a nie "jestem autopilotem i kieruję, ale jak sobie nie
    daję rady, to przestań żreć kanapke tylko ratuj".

    Taki system ma raczej sens w drugą stronę - kieruje człowiek, ale w
    razie jakby się zbliżył do poprzednika za mocno to hamuje automatycznie,
    jak zjeżdza (albo wydaje się automatowi, że zjeżdza) z pasa to trzęsie
    kierownicą, jak masz kogoś w martwym polu i wrzucasz kierunek albo
    skręcasz, to ostrzega itd. W prostych sytuacja, które automat ogarnie
    lepiej niż człowiek, ze względu na to, że jest zawsze gotowy i szybszy.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: