eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <3642048792$20191011172841@squadack.com>
    <12kq4zwr69ewd$.1vvcfm2pbco3l$.dlg@40tude.net>
    <1693213237$20191012190756@squadack.com>
    <1rtypw5mkm1a4$.nq72ukor4798.dlg@40tude.net>
    <4198291114$20191012222223@squadack.com>
    Date: Sun, 13 Oct 2019 00:47:26 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1570920446 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 82.143.187.50:62448
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2922
    X-Received-Body-CRC: 1895810119
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663704
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 22:22:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >>>>> Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
    >>>>> prędkości żąda 6-tki.
    >>>> Przy jakiej ?
    >>> poniżj 60 km/h...
    >>>>> A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
    >>>>> gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.
    >>>> To akurat mnie nie zdziwi :-)
    >>> Ale boli... Lanos się zdecydowanie lepiej zbierał na najwyższym biegu
    >>> z 60 km/h.
    >> Ale lanos nie mial 6 biegow :-)
    >
    > Może to i lepiej.
    >
    >> No i predkosc maksymalna mial nizsza ...
    > Ale po co mi szybciej? Nie ma gdzie jechać szybciej.

    Nie chodzi o to ze nie ma gdzie, tylko ze lanos jak mial vmax ok 180,
    i to bylo na maksymalnych obrotach, to jadac 60 bylo 1/3 tych obrotow.
    Powiedzmy 2000.
    A ze Alfa pojedzie sporo szybciej, to w niej wyjdzie 1/4 - powiedzmy
    1500.
    A to spora roznica dla benzyniaka.

    >> wiec przestac sie gapic na wyswietlacz ? :-)
    >> Czy po prostu nie rezygnowac z dobrych nawykow i redukcja przed
    >> wyprzedzaniem :-)
    >
    > Dobre nawyki za słabe - trzeba mocniej redukować :(

    Albo nie jezdzic 60 na 6-tym biegu :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: