  • Data: 2016-09-29 11:56:50
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym problem, że nie widziałem żadnych odpowietrzników. Trzeba poszukać.
    > Serwisówka do auta to kilka tomów po kilkadziesiąt/kilkaset kartek -
    > jest co czytać ;)

    no to jak nie odpowietrzyłeś to nie dziw się, że ci się gotuje.....
    odpowietrzników szukaj na przewodach gumowych idących do kabiny - tych
    najwyżej położonych. Szukaj też w rogu chłodnicy plastikowego lub
    metalowego koreczka - powinien byc łatwo widoczny więc nie szukaj od
    strony zderzaka. Jeżeli masz termostat z więcej niż jednym wyjściem to
    szukaj jeszcze gdzieś w jego okolicach.

    > problemu, ale może tam pływał jakiś "ulepszacz". Albo kawałek jakiegoś
    > kitu, który teraz dostał temperaturę?

    farfocle do chłodnic zatykają chłodnicę i nagrzewnicę, ale przy wymianie
    płynu większość z tych śmieć powinna wylecieć. na chłodzenie aż takiego
    wpływu nie powinno mieć (aczkolwiek na nagrzewnice już owszem bo ona
    jakby mniejsze przekroje rurek ma. Przynajmniej moja).

    > Zwłaszcza, że test na dwutlenek węgla nic nie wykazuje, silnik wydaje
    > się chodzić prawidłowo i olej silnikowy czysty.

    zdaje sie ze ktos pisal na tej grupie ze ten test nie daje 100% gwarancji