eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!eternal-september.org!feeder.eternal-se
    ptember.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Fri, 20 Mar 2020 05:58:31 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 20 Mar 2020 05:58:32 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="e6dc69cbfdf39fbfa2f0b5db42a408f7";
    logging-data="26330";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/1t8ATpW92HiYRY2Sk3VTs"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Cancel-Lock: sha1:vAmtYoAjWhjNTPFfzYqdJXVmQEg=
    In-Reply-To: <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673815
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.03.2020 o 08:48, Cavallino pisze:
    > W dniu 19-03-2020 o 09:37, Michal Jankowski pisze:
    >> W dniu 19.03.2020 o 09:23, $tipa pisze:
    >>> Ja tam laik jestem i nie mogę zrozumieć, czemu dołożenie do hybrydy
    >>> wtyczki i jakiegoś przetwornika, coby baterie ładowały się nie tylko
    >>> od silnika, sprawia, że taka hybryda jest 100 kg cięższa niż ta bez
    >>> wtyczki.
    >>>
    >>
    >> A to nie jest tak, że hybryda zwykła to ma akumulatory pozwalające na
    >> przejechanie 5 km, bo i tak zaraz włącza się silnik spalinowy,
    >
    > Dokładnie tak jest.
    > Takie hybrydy to czysta ściema, wykorzystująca nędzne procedury
    > testowania zużycia paliwa - do niczego innego się nie nadaje i na nic
    > innego nie wpływa.
    >
    > Plugin zresztą też to dotyczy.
    >
    > Gdyby testy rozpoczynali z pustym akumulatorem, to wyniki wychodziłyby
    > prawdziwe - tzn. niewiele się różniące od zwykłych spaliniaków.

    takie testy to ogólnie są do bani...
    z drugiej strony co mnie interesuje zużycie paliwa z pustym aku jeśli
    taki będę miał 4 razy w roku?

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: