eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams
    1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 20 Mar 2020 12:01:49 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 83.6.182.182
    X-Trace: 1584702109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 83.6.182.182:65068
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673864
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 20 Mar 2020 10:53:19 +0000, ddddddddddddd

    > ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2. Tylko nadal bez
    > sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
    > tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
    > na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
    > to, żeby jej nie ładować z gniazdka

    A jednak na zachodzie kupowali pluginy tylko po to by dostać dotacje, a
    wcale ich nie ładowali -- tylko korzystali jak ze zwykłych hybryd. Chore,
    ale prawdziwe.

    Jeśli zaś chodzi o hybrydy, to w przypadku mojego Outlandera PHEV ma on w
    mieście, w trybie czysto hybrydowym (tj. bez naładowanej baterii), niższe
    zużycie niż odpowiednik spalinowy (ze skrzynią CVT) o 3-4L/100km. Także
    twierdzenie że to bez sensu jest, jeśli chodzi o emisję, jest bez sensu. :P
    W moim przypadku, gdy jeszcze ładuję baterie, spalam <2L/100kmw zimie (bo
    się spaliniak załącza nawet na pełnych bateriach żeby kabinę dogrzać) i
    <1L/100 w lato.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: