  • Data: 2018-08-22 08:34:02
    Temat: Re: Dlaczego w polskich fabrykach jest brudno?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 08:21:28 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Polska sprzedawała???

    Oczywiście że nie Polska, ale ja to pisałem do Dżejefa, który posługuje się
    określonymi schematami myślowymi. Ale ciągnąc ten temat, to jak zajdę do sklepu z
    narzędziami w Korei (który ma zarówno taniochę, jak japońszczyznę), to czuję różnicę
    w dochodzie z VATu rządu Japonii i rządu Chin, kiedy identyczna linijka stalowa
    kosztuje pięć razy więcej- tyle że japońska przyciąga magnes, a chińska nie.

> [...]
    > powinno sie kupować w Chinach i Turcji.
    > No ale excel swoje a życie swoje.
    >
    > I firma zatrudniająca 1000+ osób wysłała ludzi na urlop bo są wakacje :)
    >
    > Z innej bajki firmy typu BMW Mercedes VW bedą "produkować" samochody w starej
    > uni bo politycy nie pozwolą na nic innego.
    > Z trzeciej strony te firmy jakoś nie szukają dostawców kluczowych elementów
    > w Chinach bo niby jest just in time i te sprawy.
    > Ale ...
    >
    > I dlatego uważam że Polska może nigdy nie będzie produkować już samochodów
    > ale ma szanse na produkowanie bardziej kluczowych elementów samochodów.

    Kierunek do nidawna był słuszny- dać się firmom rozwijać tam gdzie widzą możliwości,
    nie rozpieprzać forsy na pierdoły, żeby nagle nie trzeba było podkręcać podatków itd.
    'Gospodarka głupcze' w naszej skali jest jak najbardziej obowiązującym prawem. Cóż,
    skoro Polacy postanowili dokonać samobójstwa i zagłosować na idiotów i złodziei...