  • 11. Data: 2012-11-29 23:34:24
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szufla,

    Thursday, November 29, 2012, 10:19:15 PM, you wrote:

    > Szufla niczego nie wybudujesz..

    Każda budowa drogi kiedyś się oprze na pierwszej szufli piachu...

    > Dobrze. Tez tego nie rob, bo Warszawa to nie wyjatek w tym temacie.

    Warszawa to wyjątkowe miasto. Naprawdę. W całej Polsce buduje się
    drogi, zwiększa przepustowość a w Warszawie robi się wszystko, żeby
    własnym mieszkańcom życie utrudnić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2012-11-29 23:38:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 21:20:29 +0100, szufla napisał(a):

    > A ja mieszkam w stolycy i od czasu jak zrobilem prawo jazdy, czyli `91 to przejazd
    > jednej strony miasta na druga ciagle sie wydluza :)

    Pretensje miej do ludzi mieszkających, którzy nie pozwalają budować.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 13. Data: 2012-11-30 00:13:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pretensje miej do ludzi mieszkających, którzy nie pozwalają budować.

    Wez przestan.

    sz.

  • 14. Data: 2012-11-30 01:11:05
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 29.11.2012, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wroted:

    > Warszawa to wyjątkowe miasto. Naprawdę. W całej Polsce buduje się
    > drogi, zwiększa przepustowość a w Warszawie robi się wszystko, żeby
    > własnym mieszkańcom życie utrudnić.

    Londyńczycy mówią to samo. Obejrzyj kiedyś Klaksona, jak jeździ po
    władzach miasta w kwestii bus lane, albo poszerzania stref zakazu
    ruchu. Albo urządza pokazy w których maratończyk przemierza miasto
    szybciej od kierowcy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 15. Data: 2012-11-30 09:28:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Friday, November 30, 2012, 1:11:05 AM, you wrote:

> [...]
    > władzach miasta w kwestii bus lane, albo poszerzania stref zakazu
    > ruchu. Albo urządza pokazy w których maratończyk przemierza miasto

    Klaksona trzeba zawlec do Warszawy i kazać pojeździć trochę.
    Przestanie narzekać na Londyn.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2012-11-30 09:57:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Nov 2012 00:13:00 +0100 osobnik zwany szufla
    napisał:

    > Wez przestan.

    nie weź przestań tylko tak. I nie mówię o Gmurkach, ale ostanie protesty
    przy przedłuzaniu KEN, rozbudowie i budowie tramwaju na Swiatowida,
    dokończeniu Wołoskiej itd. I najczęściej sa to ludzie, którzy urodzili
    się później niz powstały oficjlnie ogłoszone plany budowy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-11-30 09:58:15
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 18. Data: 2012-11-30 09:58:45
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 19. Data: 2012-11-30 10:03:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Wez przestan.

    nie weź przestań tylko tak. I nie mówię o Gmurkach, ale ostatnie protesty
    przy przedłuzaniu KEN, rozbudowie i budowie tramwaju na Swiatowida,
    dokończeniu Wołoskiej itd. I najczęściej sa to ludzie, którzy urodzili
    się później niz powstały oficjalnie ogłoszone plany budowy.

  • 20. Data: 2012-11-30 10:53:07
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > dokończeniu Wołoskiej itd. I najczęściej sa to ludzie, którzy urodzili
    > się później niz powstały oficjlnie ogłoszone plany budowy.

    To sa tematy zastepcze.
    Tego typu inwestycje powinny wyjsc na peryferia.
    Z mojej strony udane to odciazenie dzwigowej, czyli przebicie z jelonek/chrzanowa do
    ursusa ulica gierdziejewskiego, ktore mialo byc oddane w marcu tego roku ale troszke
    sie przeliczyli bo nadal nieskonczone i nowolazurowa, ktora buduja bo HGW zostala
    "sila" przymuszona, zeby zrealizowac te obietnice. Tez ciekawe jakie bedzie
    opoznienie.
    Rozbudowa sieci tramwajowej w dzisiejszych czasach to idiotyzm i marnotrastwo
    pieniedzy.
    Generalnie problem to brak kasy, a latwe pieniadze z UE jak widac zaczynaja sie
    konczyc.
    Najbardziej mnie dobija ten brak obwodnicy, bo czesto jezdze bemowo - stara milosna.
    20 lat po transformacji, byc moze w przyszlym roku doczekamy sie 1/4 obwodu :)
    Na nastepna cwiartke nie licze w najblizszej dekadzie.
    Wystarczy marudzenia :)

    sz.