  • Data: 2017-09-11 17:18:14
    Temat: Re: Dobry klej do gumy
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2017 o 20:22, Lisciasty pisze:
    > Mam dość drogie buty z miękką podeszwą, zaczęły mi się przecierać
    > nieco na piętach, toteż stwierdziłem, że trzeba by je podkleić
    > czymsik. Eksperymentuję z łatkami rowerowymi, kawałkami dętek,
    > różnymi klejami dostępnymi w sklepach ale idzie mi niemrawo.
    > Macie pomysł, czym można to skleić (i ewentualnie czym podkleić,
    > jeżeli pomysł z dętką jest słaby)? Szperając po sklepach natrafiłem
    > nawet na klej do taśmociągów gumowych, ale nie wiem czy to dobry pomysł...
    Tu masz kleje:
    http://www.kleje-szu.pl/zastosowania/kleje_specjalis
    tyczne/do_tasmociagow.html
    Ja używałem kleju OKT 11, jak dla mnie jest zupełnie podobny do
    butaprenu (butapren ma oznaczenie OBT).
    Cała tajemnica dobrego klejenia to przygotowanie powierzchni. Jak się
    dobrze wyczyści, nałoży klej według instrukcji i potem MOCNO ściśnie i
    pozostawi na minimum kilka godzin, to jest efekt. Niedoróbki dadzą o
    sobie znać szybciej, niż by się wydawało.
    U mnie szewc za wymianę podeszew wziął 40 zł (wytrzymały ponad rok),
    więc może lepiej oddać w ręce fachowca, niż samemu eksperymentować?
    Jacek