eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrive by wire › Re: Drive by wire
  • Data: 2018-08-09 22:12:10
    Temat: Re: Drive by wire
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-08-09 o 14:15, viktorius pisze:
    > W dniu 2018-08-09 o 12:33, z pisze:
    >> Pszemol pisał że linka tam jest i biegnie pod maskę.
    >>
    >
    > W temacie jest "drive by wire", to opisałem cechy takiego systemu.
    >
    > A że potencjometr nie od razu przy pedale gazu, tylko na końcu
    > tradycyjnej linki? No cóż, japońce by wiedzieli.
    > Może równolegle wychodziły modele Acury z silnikiem sterowanym jeszcze
    > linką? Nie wsadzano 2 modeli pedału gazu, tylko linka wychodziła zawsze
    > z kabiny. A kończyła się na przepustnicy sterując mechanicznie, albo na
    > potencjometrze, sterując już elektronicznie, w zalezności od
    > zastosowanego silnika.

    Ale takich rozwiązań jest więcej w wielu markach...
    Np. Saab na trionicu 7 ma linkę do przepustnicy, którą steruje 2
    potencjometrami a dopiero silnik krokowy w przepustnicy ją otwiera.
    W momencie jak wykryje błąd któregoś z potencjometrów lub błąd silnika
    krokowego zwalnia blokadę elektromagnetyczną która na sztywno spina
    linkę z przepustnica i wówczas działa jak zwykłą przepustnica na linkę.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: