-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Drive by wire
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
Date: Fri, 10 Aug 2018 03:02:44 +0200
Message-ID: <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.232
X-Trace: 1533862964 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 671 89.64.53.232:4406
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637834
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.
Możliwość dowolnego oprogramowania charakterystyki działania przepustnicy w
zależności od obrotów, wciśnięcia pedału gazu, czasami jakiś trybów "sport"
itp.
Implementacja zaworu wolnych obrotów i przepustnicy na jednym elemencie.
Możliwość oprogramowania jakiś trybów awaryjnych.
Łatwa możliwość ustawiania przepustnicy, np. przy zmianie biegów DSG
(przygazówki przy redukcji, odpuszczenie gazu przy zmianie biegu)
I tak jak już koledzy pisali - ASR, tempomat.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.18 04:48 Pszemol
- 10.08.18 09:33 Tomasz Pyra
- 11.08.18 02:53 Pszemol
- 11.08.18 14:53 J.F.
- 11.08.18 18:57 Pszemol
- 11.08.18 18:59 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=