-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drive by wire
Date: Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <pkiuds$10i$1@dont-email.me>
References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
<1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 10 Aug 2018 02:48:28 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="724a1aeb4604c99e03bae7656fd92ba8"; logging-data="1042";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18iQbZveULndz2uW2LcXLiC"
Cancel-Lock: sha1:DT8mHiQnjbCabvqxh1D0P/DsLLc=
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637835
[ ukryj nagłówki ]"Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
>
>> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
>> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
>> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
>> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
>> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
>> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
>> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
>
> Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.
No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.
> Możliwość dowolnego oprogramowania charakterystyki działania przepustnicy
> w
> zależności od obrotów, wciśnięcia pedału gazu, czasami jakiś trybów
> "sport"
> itp.
No i to jest chyba jedyna zaleta.
> Implementacja zaworu wolnych obrotów i przepustnicy na jednym elemencie.
> Możliwość oprogramowania jakiś trybów awaryjnych.
> Łatwa możliwość ustawiania przepustnicy, np. przy zmianie biegów DSG
> (przygazówki przy redukcji, odpuszczenie gazu przy zmianie biegu)
> I tak jak już koledzy pisali - ASR, tempomat.
I szafa gra... :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.18 09:33 Tomasz Pyra
- 11.08.18 02:53 Pszemol
- 11.08.18 14:53 J.F.
- 11.08.18 18:57 Pszemol
- 11.08.18 18:59 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=