eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrive by wire › Re: Drive by wire
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drive by wire
    Date: Thu, 9 Aug 2018 21:48:17 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <pkiuds$10i$1@dont-email.me>
    References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
    <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 10 Aug 2018 02:48:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="724a1aeb4604c99e03bae7656fd92ba8"; logging-data="1042";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18iQbZveULndz2uW2LcXLiC"
    Cancel-Lock: sha1:DT8mHiQnjbCabvqxh1D0P/DsLLc=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637835
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:1cwxouea5qj7$.1q3r90utc4vaq$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 8 Aug 2018 18:27:37 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
    >> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
    >> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
    >> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
    >> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
    >> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
    >> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
    >
    > Po pierwsze zalety dla samej konstrukcji - brak linki jest tu już zaletą.

    No ale tam jest linka. Tylko nie łączy pedału gazu z przepustnicą
    tylko linka łączy pedał gazu z potencjometrem na sprężynie.

    > Możliwość dowolnego oprogramowania charakterystyki działania przepustnicy
    > w
    > zależności od obrotów, wciśnięcia pedału gazu, czasami jakiś trybów
    > "sport"
    > itp.

    No i to jest chyba jedyna zaleta.

    > Implementacja zaworu wolnych obrotów i przepustnicy na jednym elemencie.
    > Możliwość oprogramowania jakiś trybów awaryjnych.
    > Łatwa możliwość ustawiania przepustnicy, np. przy zmianie biegów DSG
    > (przygazówki przy redukcji, odpuszczenie gazu przy zmianie biegu)
    > I tak jak już koledzy pisali - ASR, tempomat.

    I szafa gra... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: