  • Data: 2019-04-06 16:59:25
    Temat: Re: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" 5ca5a7ef$0$484$6...@n...neostrada.pl

    > ich tusze/ tonery są cholernie drogie. nowa drukarka ze starowymi tuszami to 99zł,
    i nie wykluczone że to dużo lepszy wybór niż
    > laser

    Mam Canona za 99 (Carrefour oferował nieco później za 75 -- chlip,
    chlip) pln, dolewam co jakiś czas atrament strzykawką i cieszę się.
    Kopiuje bez podłączania do komputera. Jakość (jak na plujkę) bardzo
    dobra, cena niska, kłopotów (zacinanie papieru, niekompatybilność)
    nie widzę...

    Drukuję kilka razy w tygodniu. Mam za sobą prawie dwie ryzy, ale
    tylko część dwustronnie...

    Carrefour czasami sprzedaje papier w cenie ~8 pln za ryzę.

    Atrament jest tak tani, że koszt przesyłki stanowi poważny problem. :)

    Po napełnieniu nie muszę niczego odciągać, odsączać, wycierać itd...
    Warto co jakiś czas wyczyścić oba kartridże od dołu -- czyszczenie
    łączę z dolewką...

    -=-

    IMO każda laserowa da lepszą jakość druku niż tania atramentowa na
    zwykłym papierze.

    --