    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukarka kolorowa
    Date: Wed, 29 Nov 2017 18:03:51 +0100

    Am 29.11.2017 um 16:35 schrieb Kris:
    > Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej
    > Na jakiś super jakości wydrukach zdjęć nie zależy
    > Ot taka żeby dzieciak mógł sobie pracę czy jakies inne opracowanie wydrukować
    > Oczywiście fotki czy inne obrazki też tam się trafiają jednan na fotograficznej
    jakości wydruku az tak bardzo nie zależy
    > Czasami jest okres ze przez dwa miesiące nic nie drukuje a czasami w tygodniu
    kilkadziesiąt stron
    > Atramentówki miałem kilka sztuk w ostatnich latach i problem z nimi taki że jak
    trzeba było coś druknąc to tusze czy inna głowica zaschnięta
    > Dlatego myślę ze laserówka to niegłupi pomysł
    > Kompletnie się na tym nie znam- napiszcie więc co warto kupić
    > Na allegro ceny od około 200zł się zaczynają
    > https://allegro.pl/kategoria/drukarki-i-skanery-druk
    arki-atramentowe-i-laserowe-4584?string=laserowa&ord
    er=d&rodzaj-druku=Kolorowy&price_to=400&offerTypeBuy
    Now=1&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1
    -3-1003
    > Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    > Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?
    To, co kosztuje to nie drukarka, tylko kartridże. Drukarkę dostaniesz
    prawie za darmo. Poszukaj takiej, gdzie tonery są ok w cenie.
    Jeżeli chcesz drukować na folii, grubym papierze itd, to potrzebujesz
    drukarkę ze zmienną temperafurą fiksatora. Na ogół ustawiasz przez
    ustawienia drivera. Inaczej smaruje.
    Fotografie wychodzą niespecjalne. Ale to raczej cecha laserówek jako takich.

    Waldek