    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukarka kolorowa
    Date: Wed, 29 Nov 2017 19:46:30 +0100

    On 11/29/2017 4:35 PM, Kris wrote:
    > Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej

    Uderzaj w HP. Jeśli masz miejsce to HP3800 jak nie masz to sa mniejsze,
    koniecznie stare bo tam jest 99% szansy na to ze toner da się napełnić a
    chip wymienić (np. 20zł za chip). Da się z tonerami które wystarcza na
    lata wyszarpać tą 3800 za 150zł ale trzeba się przyczaić na allegro.
    Drukarka bardzo trudna do zajechania i kosztuje 0 ponieważ od kilku lat
    jest wyrzucana z biur w których się najzwyczajniej znudziła a budżet na
    coś trzeba wydać.

    Atramentowe? Daj sobie spokój - to tylko kłopot.

    Zastanów się czy aby na pewno musi być kolor. Czasem warto wziąć cz-b
    laser + atramentową do koloru.

    > Dlatego myślę ze laserówka to niegłupi pomysł

    Zgadza sie, aczkolwiek na płytach nie podrukujesz i jakośc zdjęć nie
    powala (co nie znaczy że jest kiepska, jest tylko mało fotograficzna).
    Laser nie ma konkurencji nigdzie, poza pierdołami, choć przyznaje ze dla
    dziecka czasem te pierdoły mają znaczenie.