  • 11. Data: 2009-04-22 17:44:49
    Temat: Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
    > Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    > rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
    > drukarki bo jest tak niszowa?

    Wygląda na to, że na skutek wprowadzenia chipów przez Canona Brother
    bardzo szybko przestanie być niszowy :)

  • 12. Data: 2009-04-22 17:52:29
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    chipy w Canonach można podmienić, i kupić reserter na Allegro, i jak
    zresertuje, to drukarka drukuje i pokazuje poziomy tuszu jakby to był
    oryginał :)

  • 13. Data: 2009-04-23 10:03:54
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    kupiłem
    Brother DCP 585CW
    jest zarąbista :-)
    Na razie skonfigurowałem ją na XP i Viście, w XP zdalne drukowanie i
    skaner działa znakomicie. Można jednym guzikiem skanować przez sieć
    podając docelowy komputer (na razie nie działa mi to w Viście, ale
    jeszcze nie walczyłem z tym dłużej).
    Dostęp do włożonej karty pamięci przez ftp też (drukarka wystawia
    zawartość karty w swoim serwerze ftp).
    Można drukować bezpośrednio z karty.
    Ma zarówno Ethernet jak i Wifi, przy WiFi nie chciała mi pójść z TKIP i
    zmieniłem na AES, zalogowała się do APN i działa.

    Napiszę więcej jak się dłużej nią pobawię.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 14. Data: 2009-04-23 19:08:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    Gupik pisze:
    > chipy w Canonach można podmienić, i kupić reserter na Allegro, i jak
    > zresertuje, to drukarka drukuje i pokazuje poziomy tuszu jakby to był
    > oryginał :)
    Pewnie że można ale po co? Jak kupowałem Canona to do epsona można też
    już było kupić reseter, tylko rok później sprzedawcy wyczuli biznes i
    reseter przestał być wieczny, kosztuje w zależności od ilości resetów a
    ja do Canona leję najtańszy tusz bez kombinowania. Jeśli padnie głowica
    to kupię Brothera a nie następnego Canona plus reseter.

  • 15. Data: 2009-04-23 19:13:13
    Od: Padre <P...@n...net>

    > kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
    > Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać?

    W atramentówkach Brother tak jak Xerox nie weszły w jakość (pseudo)
    fotograficzną i sprzedaż za grosze plus drogie materiały więc w sklepach
    były nieosiągalne. Klienci woleli kupować super duper hiper photo
    Lexmarka za 100zł fajnego tylko do czasu wyczerpania załączonych
    testerów tuszy.