  • Data: 2019-01-09 13:07:15
    Temat: Re: Drukowanie koperty
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Bez przesady, stukam tego dużo, minąłem połowę ostatniego kartonu 1000 szt. ;-)
    Natomiast w moim Samsungu trzeba dla włożenia koperty otworzyć podajnik ręczny, po
    otwarciu ustawić na szerokość koperty prowadnice
    (koperta wprowadzana jest do drukarki dokładnie środkiem tacy podajnika), po czym po
    wydrukowaniu rozsunąć prowadnice na szerokość
    kartki A4, bo inaczej taca ręcznego podawania się nie zamknie.
    Zonk, bo w moim poprzednim Lexmarku taca ręcznego podawania się zamykała przy
    dowolnym (na szerokość) ustawieniu prowadnic.
    Generalnie Lexmark był znacznie bardziej ergonomiczny od Samsunga w wielu drobnych
    szczegółach, jednakże tonery do Samsunga wychodzą
    mi parokrotnie taniej.
    Można podawać stosik kilkunastu kopert na raz.
    Z okienkami nie mogłem się dogadać, adres na kopercie nie zawsze jest idealnie taki
    jak na piśmie (gdzie podaję jeszcze numery
    telefonów, mail, nr ewidencyjny adresata).
    No i przy okienkach nie nadrukujesz adresu nadawcy - pieczątkę walisz? U mnie
    jednoprzebiegowo i pełna elastyczność, np.
    sygnatura/znak sprawy na kopercie.

    -----
    > Ale przy jakichkolwiek walkach z drukarkę "kopertową" to jest pikuś - kiedy
    ostatnim razem kombinowałem to zadowalający rezultat
    > osiągnąłem po jakiejś godzinie, z mocno nadszarpanymi nerwami i kilkunastoma
    błędnie
    wydrukowanymi kopertami