  • Data: 2018-01-15 16:13:55
    Temat: Re: Dwa SIM-y
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zocha" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    co do zwyklych sms to kiedys pojawila sie opcja "przez GPRS".

    >Chyba chiałeś powiedzieć, że nie każde połączenie z Internetem
    >to transmisja danych, czy tak?

    Nie, MMS wymagaja transmisji danych ... ale nie do internetu.
    Czesto jest osobny APN.

    http://ustaw.orange.pl/ust.aspx
    https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tab
    lety/R%C4%99czna-konfiguracja-MMS-w-telefonie-z-Andr
    oidem/ta-p/7625

    skad ten Android wie, ze akurat tej konfifuracji trzeba uzyc do mms
    ... no chyba, ze jest juz publicznie dostepne przez Internet ...

    J.