  • Data: 2018-04-13 13:00:06
    Temat: Re: Dwa różne moduły RAM w trybie Dual Channel - jaka szansa?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-13 o 12:14, Roman Tyczka pisze:

    > Nie wiedziałem, że nie da się dysku SSD wpakować do starego kompa.

    A kto napisał że się nie da?
    Nie każdy chce wydać pieniądze aby mieć SSD, nie każdy wie
    że może, czy taka informacja jest dla ciebie nie do zrozumienia?

    > W niektórych wioskach dziś jeszcze nie ma kanalizacji, ale to nie powoduje
    > powstanie standardu.

    Ale pisanie że wszyscy kanalizację mają oznacza mijanie się z prawdą.
    Podobnie jak pisania że wszyscy SSD mają w swoich kompach.

    > Tak samo jak mój, Twój punkt widzenia jest jednostkowy.

    Ty chyba mylisz mój punkt widzenia z ilością komputerów bez SSD.
    Nie rozmawiamy też o moim punkcie widzenia, rozmawiamy o stanie
    faktycznym. Dalej będziesz zaklinał rzeczywistość że na
    pewno wszyscy mają tak jak ty?