  • Data: 2018-04-15 20:58:02
    Temat: Re: Dwa różne moduły RAM w trybie Dual Channel - jaka szansa?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...)
    > - termiczną odporność
    > (brak kondensacji pary
    > wodnej wewnątrz dysku)
    > (...)

    Filtry do powietrza miewały MFM i pierwsze wersje RLL. Później widywałem
    (bodajże na Maxtorach) naklejki na otworze wentylacyjnym.
    Wydawało mi się, że od dłuższego już czasu HDD są całkowicie hermetyczne.

    Czy tak nie jest?

    Pomijam tu jakieś wodorowe wynalazki, które z definicji muszą być
    hermetyczne. Przynajmniej przez pewien czas ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam