    Subject: Re: Dysk NVMe
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: ww <w...@o...pl>
    Date: Tue, 15 Jan 2019 19:40:32 +0100

    > Już pytałem. H97 nie obsługuje NVMe i nie będzie :) Ale nie powiedzieli
    > czy to się tyczy tylko złącza M.2 czy również PCIe+adapter :) Z pewnych
    > guglowań wynika że jest różnica.

    Mój B85 też miał nie obsługiwać a jednak jakąś obsługę w BIOSIE dostał.
    Potem miał niby obsługiwać ale bez możliwości bootowania. Okazało się,
    że jednak bootuje ALE na początkowym etapie windows (akurat 7) kraszuje
    na 15 różnych sposobów. Bity tydzień nad tym siedziałem i kiedy już
    miałem iść dysk oddać (specjalnie zamówiłem przez internet) to nagle
    ruszył. Musiałem zainstalować windows 10, potem windows 7, zostawić
    partycję managera rozruchu z 10 a potem tego win 10 usunąć i rozszerzyć
    partycję win 7.

    Jednym słowem nie zazdroszczę. Internety często mówią głupoty albo nic
    nie mówią.