  • Data: 2019-01-18 10:27:48
    Temat: Re: Dysk NVMe
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Jan 2019 09:28:05 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1f2qzrj0lj3or$.2edmk8sb06g5$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >Bardziej mi chodzi o odczyt.

    Tu też może nie być szału.

    >Fakt, w moim przypadku to zabawa.

    Też to lubię.

    >Niestety, nie ogarniam zagadnienia :) Szczegóły architektury płyty - ani
    >nie wiem gdzie szukać ani na co patrzeć.

    To są złącza M2 Ultra(czy jakoś podobnie, manual pewnie o tym
    wspomina), poza tym GPU powinno siedzieć bezpośrednio na liniach
    wychodzących z CPU, pozostałe linie przechodzą przez chipset i są
    współdzielone.
    Poszukaj testów tej płyty, może coś znajdziesz.