  • Data: 2019-09-19 11:28:54
    Temat: Re: Dyski z szuflady
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 17 Sep 2019 01:47:09 +0200
    is the real date, "Kamil" <m...@t...pl> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    [cut]

    >I masz rację, Strzał w dziesiątkę. Obejrzałem styki pod lupą i rzeczywiście
    >wydały mi się podejrzane. Przemyłem spirytusem i dyski cudownie ożyły. Coś
    >takiego!

    Miła informacja, i to wielorako miła :) Raz że odzyskałeś dane, dwa,
    że jednak dyski mogą poleżeć w szufladzie i elektronika nie ulegnie
    biodegradacji.

    Z trochę innej beczki: ostatnio znalazłem segregator z moimi starymi
    rzeczami na CDR-ach, nagranych jakieś 2 dekady temu. CDR-y
    przypadkowe, jakieś BTC, część w ogóle bez nadruków, odczytały się
    wszystkie, pewnie, bez zająknięć. Aż z ciekawości w wolnej chwili
    poszukam płyt nagranych w późniejszych latach i zobaczę czy równie
    dobrze zniosły upływ czasu...

    >A przy okazji. Jako, że próbowałem podejrzeć dyski Gparted mam uwagę.Uważać
    >na ten program. Odpinać wszystkie dyski poza obrabianym, bo program jakims
    >cudem potrafi naruszyć inny, sąsiadujący dysk.

    Ciekawostka... co gparted zrobił temu dyskowi? Nigdy mi się nic
    takiego nie przytrafiło (odpukać)...