  • Data: 2019-01-05 23:17:56
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2019 o 23:05, z pisze:

    > S6 to około 400 zł a s7 600. Jest trochę różnica

    Czyli celujesz w "stopień" niżej niż ja a tu możesz już trafić na "kfiatki"
    W moim przypadku mam jeszcze często ponad pół roku gwarancji producenta.

    > Slot pamięci mnie nie interesuje

    Telefonu bez tego nie biorę pod uwagę.

    > Za to aparat już tak. Masz porównanie czy któryś z nich zrobi zdjęcia na
    > poziomie Lumii 1020. To by mnie przekonało

    Nie szukałem aż tak szczegółowo bo widziałem zdjęcia z S7 i mam takich
    zdjęć w swoim archiwum kilkaset (nie są to widoczki ale zdjęcia
    towarzyskie/rodzinne, więc ich nie upublicznię)

    Opinii i zdjęć możesz poszukać w sieci, aparat w S7 ma bardzo szybki
    aparat, szybko ostrzy i ze względu na mniejszą rozdzielczość większy
    piksel a przez to mniejsze szumy.

    --
    Czarek