  • Data: 2019-01-08 18:01:43
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2019 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:

    > Widocznie nie swieciłeś nimi cały czas na jednej apce albo niezauwazyłeś
    > wyświecenia (nie zawsze widać na pierwszy rzut oka).
    >
    > W Samsungu masz test serwisowy *#0*# i mozesz nim sprawdzić.
    > http://lifehacking.pl/tajne-kody-telefony-komorkowe/

    > Raczej kiedyś się tak nie świeciło jak teraz, gdzie tel potrafi być
    > właczony 16h np nawigacja czy jakaś gra.

    uwaga. ważna informacja.
    w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
    swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
    JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie
    jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może
    być pianistą, malarzem, piłkarzem. To że nie dba o pisownie
    jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i chęci
    tkwienia w debiliźmie.
    Lepiej Ci teraz?

    ToMasz