    Subject: Re: Ech te AMOLEDY
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 14 Jan 2019 18:11:35 +0100

    I znowu jestem zawiedziony.
    Do tej pory nie miałem problemu z założeniem szkła i znalezieniem
    porządnego etui dla telefonu. Kosztowało mnie to do 50 zł powiedzmy.
    Jak widzę "odlewy z gumy" w cenie ponad 100 zł i szybkę za 70 zł to
    śmiać mi się chce.
    Ajfonowa zaraza się rozszerza.
    To że flagowce osiągają paranoiczne ceny nie znaczy że kawałek gumy do
    nich kilka lat po premierze dalej ktoś będzie kupował po paranoicznych
    cenach. I pamiętając jeszcze że nowe wypukłe ekrany powodują nowe
    problemy, obudowy coraz bardziej szklane a ochrona nie lepsza niż kiedyś.
    Takie moje przemyślenia :-)