  • Data: 2018-10-16 13:38:37
    Temat: Re: Elektryk po dunsku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    >I znowu podaja te statystyki dla hybryd i eklektyków łącznie.

    Hybryda z wtyczka ... IMO dobry pomysl, i ekologiczny :-)

    >Dla mnie to jest nic nie warty bełkot.

    Nawet jesli, to pokazuje dwie rzeczy:
    -czego chce lud, jak musi za to sam zaplacic,

    -czego chce rzad, jak musi za to sam zaplacic.
    Czyste powietrze, ale tylko 5 tys rocznie :-)

    To ho ho, za 20 lat beda mieli 100 tys elektrykow.

    No chyba, ze siegna po drugi przepis i zakaza sprzedazy spalinowych.

    A mial byc milion do 2030
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/dania-ch
    ce-zakazac-sprzedazy-samochodow-z-silnikami-spalinow
    ymi,873911.html

    J.