  • Data: 2018-11-02 12:33:03
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    On Fri, 02 Nov 2018 12:16:03 +0100, J.F. wrote:

    >Ja w bagażniku wożę kanister z 5l SP95, właśnie w razie takich
    >sytuacji.
    >W elektryku może tak samo by można - wozić jakąś dodatkową bateryjkę
    >"awaryjną"?

    I dlatego widzi mi sie, ze wlasciwym rozwiazaniem jest hybryda.
    Bateria nie musi byc duza - 30-100 km by wystarczylo, osiagi
    elektryczne tez nie musza byc duze po miescie,
    a benzyny na codzien bym nie spalal i miasto od spalin uwolnil.
    I w kazdej chwili moze w trase jechac.

    Albo jednak ogniwa paliwowe ... tylko na wodor, czy na
    metanol/etanol/benzyne ...

    J.