  • Data: 2017-10-13 10:26:04
    Temat: Re: Elektryki + solary?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-13 o 10:21, T. pisze:

    > No przecież już prawie jest:
    >
    > http://samochodyelektryczne.org/renault_master_ze.ht
    >
    > T.

    PS. Firma Renault nie za bardzo promuje swoje samochody elektryczne.
    Chyba to jest konstrukcja niezbyt dobra (nie wiem - niezawodna, ma
    jakieś mankamenty?). Zwróciłem się do nich z prośbą o użyczenie Kangoo
    Z.E., ale nic z tego. W dodatku z ich strony zniknął cennik i dane tego
    samochodu. Chyba jakaś porażka...
    T.