  • Data: 2017-10-13 10:21:34
    Temat: Re: Elektryki + solary?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze na polskiego dostawczaka i mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera. Napisali ze
    kabina jest towarem zastepczym. Parametry wskauja na typowego miejskiego dostawczaka.
    Aerodynamike moze miec gorsza od pianina. Od samochodu w ktorym jak pracuje srednia
    predkosc wyjdzie na poziomie 12km/h super oplywowe ksztalty sa zbedne. Od dostawczaka
    wymaga sie dobrego fotela dla kierowcy a nie lamp zespolonych oswietlajacych droge na
    pol kilometra. Wygodny ma byc w srodku dla kierowcy i latwy do mycia na zewnatrz.
    Ogrzewanie musi miec wydajne czyli od piecyka na jakies paliwo plynne czy gaz plynny
    sie nie obedzie. Wydaje mi sie ze pod tym wzgledem stary master ktorego mam jest
    doskonaly.

    No przecież już prawie jest:

    http://samochodyelektryczne.org/renault_master_ze.ht

    T.