eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-) › Re: Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5b027f2b$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdu54g$3op$1@node1.news.atman.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 21 May 2018 12:14:07 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pdu54g$3op$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5b029bf3$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.212.10
    X-Trace: 1526897651 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 685 83.28.212.10:53948
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631720
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-05-21 o 11:56, RadoslawF pisze:
    > Plage i Laśkiewicz

    Wiele firm zaczynało od czegoś innego, jednak produkcja czegoś nowego
    raczej następowała w drodze ewolucji. Zobacz na historię firm japońskich
    i koreańskich.
    Przywołana przez Ciebie firma produkowała kotły przez 60 lat, zanim
    wzięto się za samoloty. No i chyba wtedy było łatwiej zbudować samolot,
    niż dziś autobus. W dodatku zaczynano od produkcji licencyjnej.
    "Jednakże, głównie na skutek niewielkiego doświadczenia zakładów i
    niewłaściwego wykonawstwa, jakość produkowanych Balilli i A.300 była
    fatalna i doszło do licznych katastrof tych samolotów, co spowodowało
    zmniejszenie zamówień." Dopiero po 8 latach opracowano własną konstrukcję.
    Generalnie zbudować autobus elektryczny to nie żadna filozofia. Potrzeba
    na to jednak hali, pracowników, poddostawców. A potem mija zwykle kilka
    lat, zanim produkt będzie w miarę bezawaryjny.
    Solaris miał olbrzymie kłopoty ze swoimi autobusami (spalinowymi), które
    niemal masowo płonęły. Ciekawe, że ludzie zaufali firmom takim jak
    Autosan czy Ursus, które już sprzedają elektryki. Ciekaw też jestem,
    jakie będą opinie po roku eksploatacji, bo to ich nowa produkcja.
    Już nie pamiętam gdzie, ale elektryczne Solarisy masowo padały (bodaj w
    Berlinie), że je wycofano z eksploatacji. Jeśli Rafako ma z góry
    załatwioną sprzedaż - to tylko plus dla nich. Generalnie dobrym pomysłem
    jest posiadanie produkcji, z której można sfinansować inną - wtedy jest
    czas na poprawki, a na początku można zaproponować dumpingowe ceny.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: