  • Data: 2018-10-26 12:20:24
    Temat: Re: Fajny film w tv
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-25 o 03:35, 4...@g...com pisze:
    > Jacys terrorysci atakuja concorda a pilot otworzyl okno, wystawil reke z pistoletem
    do flar i wystrzelil zeby rakieta wycelowala w flare. Samolot oczywiscie leci a nie
    stoi na lotnisku. Teraz zakrety robi ciasniejsze niz promien skretu trabanta. Siatki
    do zatrzymywania na ziemi sa zamocowane do masztow grubosci cienkiej latarni. Uff,
    zatrzymali sie. Magia kina.

    Trafiłem na otwarcie okna (w samolocie naddźwiękowym!) i wystawienie ręki.
    To wystarczyło do wyłączenia telewizora.

    Skąd się tacy debile biorą?
    "Idiokracja" z roku 2006 coraz bardziej realna :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam