  • Data: 2011-09-22 16:44:53
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-22 13:31, Vlad The Ripper pisze:

    > Widziałem ten odcinek i pomyślałem mniej więcej to samo. Zdziwiło mnie,
    > że tam założenie jakichś chińskich xenonów do lamp bez samopoziomowania

    Bo tam moze znaja historie swiatel xenonowych w samochodach od poczatku
    ich istnienia, nie tak jak prostaki z Polski, ktore chyba tylko po to
    zeby sobie podreperowac ego, spuszczaja sie nad spryskiwaczami czy
    poziomowaniem i jak to strasznie chinskie badziewie oslepia.
    Tak dla jasnosci to te chinskie xenony to w zasadzie sa skopiowane
    przetwornice helli, a zeby bylo zabawniej to pierwsze xenony jakie byly
    montowane nie posiadaly zadnego samopoziomowania, patrz BMW E32 i E34.
    Pomijam juz fakt, ze zestawy xenonow do montazu zamiast zarowek np. H1
    produkuje rowniez philips.

    --
    Karolek