    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Feedback z głośników (laptop)
    Date: Thu, 25 Aug 2016 16:36:52 +0200

    Dnia Wed, 24 Aug 2016 20:45:30 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Konkluzja jest taka, że karta dźwiękowa sprawdza coś na głośnikach podczas
    > odtwarzania i jeżeli ten test się nie uda, to na sekundę wyłącza dźwięk, a
    > potem przywraca i znowu sprawdza.

    No co ty, posądzasz programistów o takie zberezieństwa? Tak mi przyszło
    jeszcze na myśl że może nie kontaktować elastyczny przewodzik do
    membrany. Jak możesz to zamień głośniki miejscami, od razu się dowiesz
    czy to głośnik czy inna cholera.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a