  • Data: 2018-08-14 01:13:28
    Temat: Re: Felgi 15" zamiast 14" do Fabii
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-10 o 17:26, Przemyslaw P. pisze:

    > Bo lubię szerszą oponę, a dodatkowo pasuje mi wygląd. Mam dwa duże auta (Omega B FL
    i Mondeo Mk4) i one na małych kołach wyglądają trochę słabo.

    Raczej felgach, skoro koła mają tą samą średnicę, o szerszej oponie nie
    wspominam bo to nie jest tematem wątku :> Mozna przecież założyć szerszą
    oponę o nieobniżonym profilu. OK, jest droższa ale całość jest wyższa.
    Jak dla mnie, to znacznie większy komfort jazdy.

    > Zawieszenie mam sprawne, auta to też nie Maluch, więc komfort pozostaje. Choć na
    pewno czuć różnicę, kiedy założę zimowe koła(mniej cali, większy balon)

    Dla mnie czuć różnicę wyraźnie. Załozyłem kiedyś niski profil ale oczy
    mi wypadały na dziurach i musiałem zakładac filcowe okulary :) a podjazd
    pod wysoki krawężnik z ostrego kąta to była ekwilibrystyka, żeby felgi
    nie uszkodzić. Podziękowałem niskiemu profilowi.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?