  • Data: 2017-05-22 14:58:15
    Temat: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ofujtn$b6o$...@d...me...
    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

    Kiedys tu policzylem, i jak najbardziej trzeba zap*.

    Tylko ... kiedys narzekalem, ze sierra szybko opony "zjada" - 5
    miesiecy i trzeba wywazac.
    I tak sie zastanawiam czy to nie wina zap* po dziurach.
    Ale innymi autami tez zap*, i takiego efektu nie bylo.

    >To właśnie mi wygląda jakby była elektroniczna próba modelowania
    >tego właśnie pomysłu.

    Jesli sie dobrze domyslam to wiecej - nie tylko modeluja, ale
    zmieniaja tlumienie amora.
    Gdzies do tego dochodzi kwestia rozpoznawania dziur - stwierdzaja
    tylko gwaltowne opadanie kola i przeciwdzialaja, czy maja jakies
    czujnik w zderzaku i moga z wyprzedzeniem dzialac.
    Bo osobna sprawa - co bedzie w razie zjechania z jakiegos uskoku, czy
    np wjechania na stromy spadek.

    J.