  • Data: 2018-07-11 20:00:03
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://www.ceneo.pl/65932072
    >
    > A wszystko inne to g* jest, na bezpieczenstwie nie mozna oszczedzac.
    >
    > P.S. Ale nie zapomnijcie do fotelika dokupic bezpiecznego samochodu, a
    > nie taki za 50 tys ...

    Dokładnie. Na bezpieczenstwie nie mozna oszczedzac...
    Czyli co robimy?
    Podatki +20% w góre
    Program 0 ofiar na drogach jak w skandynawii
    Jakie auta beda najbezpieczniejsze? Jakies najbaredziej wypasione volvo?
    I oczywiście co 2-3 lata wymiana na nowe bo przeciez wchodza coraz to
    nowsze systemy bezpieczenstwa!

    Dokładnie - na bezpieczenstwie nie mozna oszczedzac!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,