    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: GTX750/1GB@4k60
    Date: Sat, 22 Feb 2020 02:47:23 GMT

    On 2020-01-17, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    > No czy się wyrobi, przy filmach, jakiś grach, z wyświetlaniem takiej
    > rozdzielczości z taką częstotliwością. Tryb pewnie ma.

    No więc tak, nie ma problemu z samym wyświetlaniem. Nie ma też problemu
    z filmami o ile dany kodek ma wspomaganie sprzętowe w karcie - czyli np.
    4k@50p/h264 wyświetla bardzo płynnie i bez zastrzeżeń, ale ten sam film
    w h265 już praktycznie nie ruszy (FX8350 dla referencji). Zapuściłem też
    z ciekawości Velley Benchmark... no i ten tego, jak można się
    spodziewać, ale to nie miało być do gier więc spoko.

    Tyle, że większość 4k filmów to już h265 więc i tak kartę będę musiał
    zmienić. W związku z tym pytanie, jaki byłby najbardziej optymalny zakup
    karty co miałaby to h265. Ta maszyna nigdy nie będzie używana do gier,
    wyłącznie do edyscji filmów, więc wystarczy mi płynne odtwarzanie
    4k60p/h265 i będę kontent. 1030?

    --
    Marcin