  • Data: 2019-11-12 09:52:15
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2019-11-12 o 00:23 +0100, jacek napisał:
> [...]

    To odbierasz w poniedzialek rano, w drodze do pracy :-)

    >Tak czytam o tych paczkomatach, bo to dla mnie nieznana rzecz. Widzę,
    >że ludzie się tym zachwycają, a ja nie umiem dostrzec żadnego "wow"
    >- mieć tylko dwa dni na odebranie paczki?

    Zazwyczaj wystarcza.
    A jakie masz alternatywy ?

    Poczta, gdzie co prawda paczka czeka 2 tygodnie, ale czynna 9-18, a
    kolejka na pol godziny ?
    Czy kurier, gdzie masz 15 minut na odebranie, ale kiedy nastapia, to
    nie wiadomo ?
    Ewentualnie "zostawilem u sasiada".

    No i w efekcie kuriera zamawiam do pracy. Ale jak mnie nie ma, a
    wolalbym towar sam odebrac, zeby np uszkodzenie przesylki zglosic, to
    tez musze jechac do siedziby.

    >Do tego problemy z obsługą
    >samego urządzenia (ktoś pisał że często nie widać nic na ekranie)...

    U mnie widac :-)

    Ale pisal tez, ze podstawia telefon z kodem i odbiera w ciemno.

    >No i losowość geograficzna dostarczenie (ktoś inny podawał, że jak
    >nie
    >ma miejsca w najbliższym paczkomacie, to przesyłka trafia do innego).

    Rzadko sie zdarza, i chyba wymaga zgody (smartfonem).
    Tak czy inaczej wygodniej jest mi podjechac samochodem pod inny
    paczkomat, niz ganiac na poczte i calowac klamke :-)

> [...]
    >"normalne" firmy kurierskie oraz standardowa poczta, ale czasem
    >wygodniej sobie zamówić coś poza domem (bo na wakacjach, bo taniej,
    >bo
    >nieobecność dzienna, bo dyskretniej, itd). W takiej sytuacji istnieje
    >sieć punktów, do których można dostarczyć przesyłkę: z reguły są to
    >jakieś Tabaci albo bary, lub wszelkie inne przybytki handlowe o
    >bardzo
    >szerokich godzinach pracy. Podczas zamawiania towaru mogę wybrać
    >punkt
    >docelowy, i kiedy paczka już dojdzie to mam 2 tygodnie na odebranie.

    To u nas tez to jest - paczka w Ruchu, paczka w Zabce.

    >No i tak się zastanawiam - czy taki system nie byłby prostszy i
    >przyjemniejszy od tych nieludzkich paczkomatów?

    Wole paczkomat, chyba, ze przewiduje dluzszy wyjazd ...
    chocby dlatego, ze godziny pracy ma jeszcze dluzsze ...

    Tak nawiasem mowiac, to nie wiem jak to jest na codzien - ale teraz
    ida swieta, to im zalezy na szybkim oproznianiu paczkomatow, bo
    kolejni czekaja.
    W takim sklepiku tez zrezygnuja, jak ich zawala paczkami.

    J.