  • Data: 2019-11-12 09:59:21
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:aZpyF.35715$j...@f...ams1...
    >Rozwiązanie, które znam wyglada tak:
    >- paczkomat na osiedlu zamknietym, jakieś 600 mieszkań, maks.
    >odległość ca
    150m (4 bloki w kupie).

    Rozumiem, ze czlowiek z zewnatrz tam nie wejdzie i nie odbierze ?

    >- paczkomat z dostępem dla 5-7 firm kurierskich, dhl, fedex,
    >lokalne -
    >jak się nie wyjmie w ciagu 2-3 dni to grożą, a potem odsyłają (do
    >centrum dystrubucyjnego chyba) - mozna ten czas przedłuzyć wnosząc
    >stosowna opłatę :)
    >Nie wiem jaka jest finansowa formuła czegoś takiego, ale nie
    >zdziwiłbym
    >się, gdyby koszty były dzielone, pomiędzy te firmy i osiedle, lub
    >koszt
    >inwestycji to osiedle, które podnajmuje z kolei firmom.

    A gdzie to - w Polsce ?
    Ten dostep dla kilku firm ... musieli sie jakos dogadac ...

    >Jest też kupa mini-paczkomatów ogólnych dzielonych przez 2-3 firmy i
    >tu
    >klarownie wydaje się, że ktoś zbudował infrastrukturę i wynajmuje ją
    >tym
    >firmom.

    I bardzo mozliwe ze tak jest na tym osiedlu - tzn trzecia firma
    ustawila ten paczkomat i swiadczy uslugi kurierom ... bo to jednak
    jakiejs integracji systemow wymaga.

    >Generalnie rzecz MZ bardzo pozyteczna, ale też stwarzająca kurierom
    >możliwoście olewania dostawy do domu.

    Jak ktos pracuje w godzinach dostawy, to mu nie przeszkadza :-)

    J.