  • Data: 2024-02-09 13:44:22
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uq4ua3$2iv7i$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Chyba jedyna możliwość wyłączenia PEG i
    > aktywacji IGD to dostępność odpowiedniego sprzętu, czyli,  tu
    > grafiki zintegrowanej z płytą..

    biosy są miłe tzn dążą do wyswietlenia obrazu nawet jak użyszkodnik żle
    przełączy na PEG.

    U mnie np jest AUTO PCI i wewnętrzna.

    Pomimo, że mam kartę wsadzoną w PCI włączam tez zintegrowaną bo
    zwiękasza moc obliczeniową.

    W devices pojawiają się wtedy dwie karty NVIDIA I INTEL

    --
    Piter

    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com
    https://www.irfanview.com https://handbrake.fr