  • 21. Data: 2012-02-15 07:00:44
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie/"nieuczciwie" pozycjonowane strony
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> pisze:
    > 1634Racine <1...@R...pl> napisał(a)

    > Tak. Bo jak szukam np. opony Bridgeston Potenza RE050A, to nie
    > interesuje mnie strona, ktora pokaze mi liste sklepow tylko wlasnie ta
    > lista.

    A ja tam nie mam nic przeciw temu żeby się tam taka "strona z listą"
    *też* pokazała. Interes Google i mój nie są identyczne, nieprawdaż?

  • 22. Data: 2012-02-15 07:59:41
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie pozycjonowane strony
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-14 23:17, Paweł Piskorz pisze:
    [...]
    > - G mi wciskał wszędzie polskie strony na których było wielkie G*o
    > - G udawał że wie lepiej czego szukam
    [...]

    Mnie w G wkur*** to ich dynamiczne wyszukiwanie. "Byle klawisz" kliknę a
    już próbują załadować jakieś wyniki. "Oajaksowali" przesadnie.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 23. Data: 2012-02-15 09:17:53
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-02-15 08:59, Cezary Tomczyk pisze:
> [...]
    >
    > Mnie w G wkur*** to ich dynamiczne wyszukiwanie. "Byle klawisz" kliknę a
    > już próbują załadować jakieś wyniki. "Oajaksowali" przesadnie.

    Ale to można wyłączyć.

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 24. Data: 2012-02-15 18:00:04
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 15 lutego 2012 08:59. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Cezary Tomczyk:

    > Mnie w G wkur*** to ich dynamiczne wyszukiwanie. "Byle klawisz" kliknę a
    > już próbują załadować jakieś wyniki.

    Koło zębate w prawym górnym rogu -> Ustawienia wyszukiwania -> Podpowiedzi
    wyszukiwania dynamicznego Google -> ,,Nigdy...".

    Nie trzeba mieć konta Google, ale trzeba mieć włączoną obsługę ciasteczek
    w przeglądarce.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 25. Data: 2012-02-15 19:29:49
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> napisał(a)

    > A ja tam nie mam nic przeciw temu żeby się tam taka "strona z listą"
    > *też* pokazała.

    Ale sklepów sprzedających dany towar jest kilkadziesiąt, więc
    porównywarka maj swojemiejsce na 4 stronie wyszukiwania:).

    >Interes Google i mój nie są identyczne, nieprawdaż?

    Nie postrzegam tego w ten sposób. Ja chcę znaleźć to czego szukam, G.
    chce mnie zadowlić, żebym wrócił.

    --
    Tomek

  • 26. Data: 2012-02-15 21:07:35
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-15 19:00, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    > wyszukiwania dynamicznego Google -> ,,Nigdy...".
    >
    > Nie trzeba mieć konta Google, ale trzeba mieć włączoną obsługę ciasteczek

    Ok, ale to tylko częściowo rozwiązuje mój problem. Ja korzystam z
    Google-a w różnych miejscach. Stąd te ich domyślne dynamiczne
    wyszukiwanie mnie irytuje.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 27. Data: 2012-02-16 00:18:42
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Paweł Piskorz in news:jherbb$2ph$1@inews.gazeta.pl
    > - gdy na Bingu na pierwszej (i drugiej) stronie nic nie znajdziesz

    i o to mi chodzilo - jesli taki powod, to chyba jakies BARDZO egzotyczne
    sprawy sa poszukiwane (tylko jakie...);
    bo skoro B taki dobry, to b.malo prawdopodobne, by nie znalazł (jesli taki
    dobry).

    > - Google zwykle też lepiej sobie radzi z wielowyrazowymi (3+) zapytaniami

    bo G w ogole jest ok :)

  • 28. Data: 2012-02-16 11:35:24
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 01 Feb 2012 16:34:06 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Nie twierdzą przecież że bezbłędnie się pozbyli tylko tych złych, nie ma
    > bezbłędnych programów.

    Usuwali ludzie, nie programy, choć to nie zmienia oczywiście kwestii
    możliwości popełnienia błędów.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 29. Data: 2012-02-16 11:41:29
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 1 Feb 2012 13:42:08 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > Oczywiście, jako dostawca contentu jestem troche po drugiej stronie, ale
    > jeśli naginam zasady, a mówiąc wprost - je łamię, to na prawdę nie będe
    > miał pretensji jeśli kiedyś zostanę za to ukarany.

    Zasady zasadami, nikt raczej nie twierdzi że porównywarki nie stosowały
    "blackhatowych" metod SEO (bo stosowały, technicznie rzecz biorąc innych
    zresztą nie ma).

    Rzecz w tym, że Google wycięło bezpośrednią konkurencję dla swojego nowego
    produktu, który właśnie w tej chwili już oficjalnie wprowadzają (pojawiają
    się nowe zakupowe wyniki w Google, a w GWT dodano panel Merchant Center).

    To wszystko prowadzi do prostego wniosku, że Google wprowadzając swój
    produkt, który ma przejąć znaczącą część ruchu i przynosić firmie dodatkowe
    dochody, z premedytacją wycięto konkurencyjne serwisy, które dotąd
    obsługiwały ten ruch.

    Z palca sam mogę pokazać na pęczki popularnych serwisów które stosują SEO,
    czego wytyczne Google oględnie mówiąc "nie zalecają", ale jakoś te serwisy
    się trzymają.
    Googlersi też o ich istnieniu wiedzą, a serwisów nie usuwają. Dlaczego? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 30. Data: 2012-02-16 12:30:10
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-16 01:18, 1634Racine pisze:
    > Paweł Piskorz in news:jherbb$2ph$1@inews.gazeta.pl
    >
    > i o to mi chodzilo - jesli taki powod, to chyba jakies BARDZO egzotyczne
    > sprawy sa poszukiwane (tylko jakie...);

    Nie koniecznie, jak już pisałem wcześniej - gdy miałem wyświetlane
    wyniki z B i G na jednej stronie, raz B był lepszy, raz G. Może mają
    inne "gusta"? ;)

    > bo skoro B taki dobry, to b.malo prawdopodobne, by nie znalazł (jesli
    > taki dobry).

    Znaleźć znajdzie, ale komu się chce na 3 i dalsze strony wchodzić.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";