  • Data: 2019-02-10 22:05:55
    Temat: Re: Gotowy składak
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2019 o 00:08, Borneq pisze:

    > a może jakiś inny stary i7 -> HP?
    > Jak mają się stare i7 do nowych i5?
    w google wpisz nazwę procesora i słowo passmark. dostaniesz linka do
    strony na której są testy. z testów możesz wiele wywnioskować. jeszcze
    jedno. komputer o którym wspominam kosztuje 1000zł. Ile będzie kosztował
    nowy komp z i5?
    ale oczywiście rób jak uważasz, ja tylko poddaje propozycje pod rozwagę.
    Sprawdzoną przeze mnie w co najmniej 2 działających egzemplarzach

    ToMasz