  • Data: 2018-09-19 14:20:34
    Temat: Re: Grafika w Ryzenach
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-19 o 11:39, Doxent pisze:

    > Od niej nawet Intel ma szybszą grafikę w nowych prockach.

    Czyli jeżeli chodzi o grafikę to nie ma się co szarpać i kupować nowego
    kompa z np GT 710, za 2500zł, która parametry ma wcale nie lepsze od
    mojej GT240, a kupić jakąś maszynę używaną z zintegrowana grafiką za
    kwotę do 1000zł? Pytanie może laickie, ale jakoś nigdy mi się nie
    zdarzyło używać kompa z zintegrowaną grafą, tak że nie znam możliwości.
    Co można wyczytać w necie to to że do gier wskazana jest jednak
    zewnętrzna karta.