    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP J110a
    Date: Thu, 26 May 2016 19:26:54 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 26 May 2016 17:56:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ni76bg$kui$1@node1.news.atman.pl>
    od "Kamil" <m...@t...pl> :

    >Mam oba. MPC-HC nie współpracuje z nakładką nawet w SP1.

    >Pewności nigny do końca mieć nie można. Victoria pokazuje zero relokacji i
    >ogólnie good. Na SP1 jest dobrze.

    Podaj parametry SMART tego dysku:

    05, C4, C5, C6.
    Jeśli C5 jest większy od zera to jest prawdopodobne, że dysk do
    śmieci.
    C5 to sektory które są na tyle fizycznie uszkodzone, że wewnętrzne
    procedury korekcji błędów nie potrafią ich poprawnie odczytać.
    Można to naprawić za pomocą MHDD(np z SystemrescueCD), ale jeśli ilość
    tych sektorów jest duża i zwiększa się(>20 - 30) to wymiana dysku
    będzie konieczna(nie ma tu znaczenia wersja systemu i poprawki w nim
    zainstalowane).