  • Data: 2016-09-26 22:39:12
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakis czas temu ktos pisał o poprawnym hamowaniu silnikiem - czyli hamujemy
    > schodzimy do obrotów rzedu 700-800 obrotów i wduszamy sprzegło.

    Ja tak nie jeżdżę.

    > Z drugiej strony pytałem ostatnio: jak jezdzic zeby nie zuzywac dwumasy.

    To element eksploatacyjny, będzie się zużywać choćbyś stał autem i nie
    jeździł.

    > I tam z kolei pojawiło sie stwierdzenie, ze własciwie niekorzystne jest
    > kazde złączenie skrzyni z silnikiem na biegu przy obrotach mniejszych niz
    > 2000rpm.

    No to jak jazda samochodem jest niekorzystna dla elementu, to musisz
    zdecydować na czym Ci bardziej zależy :-)

    > Jak jedno połączyć z drugim?
    >
    > Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?

    Nie strzelać ze sprzęgła i nie dusić na 5-tym biegu przy 50km/h, to
    podstawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz